Перейти к содержимому

Резюме для маркетолога

Якщо у вас мало досвіду, базовий набір знань, а в конкурентах десятки людей, доводиться боротися за увагу HR-менеджера. Розповідаємо, як правильно скласти резюме, щоб потрапити на співбесіду. Якщо Вам потрібна робота в Києві та ви хочете стати маркетологом, то ця стаття буде дуже інформативною. Змінювати професію - великий виклик собі. Доведеться покинути зону комфорту і отримувати нові знання і досвід. Але відсутність досвіду - не завжди недолік. Важливо сказати про це, щоб сформувати очікування. Є проекти, де потрібні фахівці, які готові багато працювати і розвиватися. Тому не соромтеся і не приховуйте, а зробіть це перевагою. У резюме можна зробити упор на інші сильні якості.

Зрозуміло, що докладне уявлення відбувається під час бесіди віч-на-віч, але ви отримаєте можливість розмови тет-а-тет тільки якщо правильно складете резюме. Існують загальні правила і шаблони написання резюме, але новачкам потрібно враховувати деякі нюанси. Розповідаємо, як правильно скласти резюме, щоб потрапити на співбесіду.

Вивчіть нішу

Не завжди є можливість спілкуватися з людьми зі сфери, в яку ви збираєтеся увійти. Але можна читати професійні статті і блоги. Так ви зрозумієте, про що говорять люди зі сфери, на що звертають увагу. З'ясуйте це, щоб відредагувати своє резюме. Наприклад, додати навички, які можуть стати в нагоді в роботі з актуальними інструментами інтернет-маркетингу та інше. Також можете знати, що відбувається за кордоном, щоб бути на крок попереду і зуміти запропонувати актуальні інструменти та рішення новому роботодавцю. Для цього слідкуйте за новинами.

Вивчайте професійний сленг

У кожній індустрії своя мова, свої спеціальні слова і терміни, які зрозуміють тільки ті, хто в ній зайнятий. Доведеться адаптуватися до нових реалій і використовувати вашу мову вже в «новій оболонці». Підписуйтесь на актуальні блоги, стежте за новинами в соціальних мережах, щоб залишатися в тренді і зрозуміти особливості області, в яку ви збираєтеся увійти. Але не сильно захоплюйтеся професійним сленгом. Пам'ятайте, що першим ваше резюме прочитає співробітник HR-команди, який може розібратися не у всіх термінах або невірно тлумачити написане.

Скорегуйте резюме під роботодавця

Навички повинні відповідати вимогам роботодавця, тому, навіть якщо у вас вже гарне резюме, проведіть невелику редакторську роботу. Розпишіть детальніше або скоротіть пункти резюме відповідно до запитів компанії. Підкресліть ваші сильні сторони, які важливі для конкретної позиції. Роботодавці цінують, коли здобувач розуміє потреби компанії і адекватно сприймає власний досвід.

Виберіть відповідний формат резюме

Іноді функціональне резюме (де інформація структурована на основі умінь, а не досвіду і місць роботи) підійде більше для тих, хто кардинально змінює профіль роботи. У цього способу є недоліки: його люблять не всі менеджери по персоналу, можуть не пропустити автоматизовані системи і т.д. Кращим варіантом буде дотримання хронологічного порядку при заповненні, за умови додавання важливих деталей до кожного місця попередньої роботи в залежності від універсальності навичок та релевантності успіхів.

Дотримуйтесь об’єму

Ідеальне резюме повинно містити 2 сторінки. Можна розтягнути на 3, якщо вам дійсно є чим похвалитися. Приберіть з резюме інформацію, яка не відноситься безпосередньо до інтернет-маркетингу. Як правило, HR уважно читають опис діяльності на останніх 3 місцях роботи. Для тих, хто не мислить свій посил без другої частини, можна прикласти супровідний лист, а про першу, якщо знадобиться, розповісте особисто.